poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Moja opnia


Witajcie :) 
W tym poście opiszę pewną wodę perfumowaną. Jest raczej mało znana, w porównaniu do innych kosmetyków tego typu znanych marek, jednak moim zdaniem bez wątpienia zasługuje na uwagę.

Jest to woda perfumowana "Live luxe" Jennifer Lopez. Jak informuje producent, nuta głowy to gruszka i brzoskwinia, serca - konwalia i frezja, a nuta bazy to ambra i piżmo diamentowe.
Wcześniej miałam już 30-mililitrowy flakonik, ale szybko go zużyłam i obecnie posiadam 100-mililitrowy.
Moim zdaniem zapach wody jest cudowny:) Owocowo-kwiatowy i pełen świeżości. Jestem bardzo wybredna jeśli chodzi i wszelkie zapachy, jednak ten zdecydowanie mnie urzekł i z pewnością jeszcze długo będę go używała.



Woda perfumowana "Live luxe" Jennifer Lopez


Wydaje mi się, że ta woda jest dosyć mało znana, czego kompletnie nie rozumiem. Natomiast wiele reklamowanych marek uważam za kompletnie nieudane. Często ich zapach jest bardzo ciężki lub tak słodki, że przyprawia o zawroty głowy. Ten produkt mogę gorąco polecić, ponieważ jego zapach uważam za doskonale "wyważony" oraz niesamowicie orzeźwiający i wprowadzający w doskonały nastrój :)

3 komentarze:

  1. Zgadzam się,pięknie pachnie.
    Ogólnie perfum Jennifer Lopez jest mało w PL.

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie można kupić te perfumy ? I jaka jest ich cena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój kupiłam jakiś czas temu w Sephorze. Jeśli chodzi o cenę, to 100ml kosztuje ok, 200 zł

      Usuń