wtorek, 12 czerwca 2012

Przesyłka z magiczną miksturą ;)

Witajcie :)
Jestem dziś bardzo podekscytowana, ponieważ rano kurier przyniósł paczuszkę!
Pierwszy raz złożyłam zamówienie z Biochemii Urody i jak na razie jestem z tego bardzo zadowolona :) 
Ale po kolei.
Po obejrzeniu filmików i przeczytaniu kilku recenzji, zdecydowałam się zamówić serum 
z ekstraktem z granatu.
Oczywiście nie jest to jedyny składnik. W składzie znajdują się również: olej z pestek malin,
ekstrakt z rozmarynu, ekstrakt z zielonej herbaty, olej słonecznikowy, koenzym Q10 oraz witaminy C i E.
Głównym zadaniem serum jest działanie antyoksydacyjne, stworzenie naturalnego filtra słonecznego, działanie ochronne, łagodzące i przeciwzapalne, uzupełnienie niedoborów kwasów tłuszczowych w skórze oraz nawilżenie skóry.
(dla zainteresowanych link do strony: www.biochemiaurody.com)

Po rozpakowaniu paczuszki, zawartość prezentowała się następująco:












Zestaw zawiera wszystkie składniki niezbędne do sporządzenia serum samodzielnie. Jest to na pewno niesamowita frajda, dla osób, które lubią wykonywać tego typu rzeczy samodzielnie :)
Zgodnie z instrukcją zmieszałam składniki, nakleiłam etykiety i na 24 godziny odstawiłam serum. Czas ten jest potrzebny na ostateczne połączenie składników. Po upływie tego czasu będzie gotowe do użytku.
Już nie mogę się doczekać :D
Oczywiście opiszę swoje wrażenia po dłuższym czasie stosowania.


A Wy - zamawiałyście kiedyś podobny zestaw?
Jeśli tak, to chętnie przeczytam jaką macie opinię o tych produktach :)



1 komentarz: